yagmures 4 haftada 1 gidiyorum ben, 30′dan sonra daha sık oluyor kontroller. 11-14.hafta arası ikili tarama oluyor zaten bir hafta kan verip muayene oluyorsun, sonraki hafta sonucu almaya gidince tekrar muayene oluyorsun. 4 hafta sonra tekrar bir muayene, sonraki muayene detaylıya denk geliyor muhtemelen zaten. O şekilde planlayarak ilerleyebilirsin. İkili testi başka yerde yaptırmıştım 15.hafta sonuçları doktoruma gösterdim, 18. Haftanda gel sonra bana gelme detaylıya git dedi. 18′de doktoruma, 21′de detaylıya, 24-25 gibi tekrar doktoruma giderim muhtemelen. Sonra hafta ilerlediği için sıklaşıyor zaten muayeneler dediğim gibi