Merhaba hanımlar şuan 33 haftalık hamileyim en başından beri özel takipliyim ama doktorumu ve hastaneyi değiştirmek istiyorum 18 mayısa ilk randevumu devletten aldım benim gibi son haftalarında hastane değiştiren özelden devlete geçen var mı? Memnun oldunuz mu neler yaşadınız paylaşırsanız sevinirim 🌸