Premsescik Kezya bilmem düşündümde şaçma bi kelime olmuş pardon 😅😅 Allah hayırlısıyla doğumlarımızı kazasız belasız utanmadan sıkılmadan atlatmayı nasip etsin inşallah 😄😄
Ummuskaan Flora34 genelde hastanede yapıyorlar ama geç olmuyor merak etmeyin yapıldıktan birkaç dalika sonra içiniz tamamen boşalıyor
gksuaks 27 yaşındayım gençliğim lavman ile geçti diyebilirim :) yeni yeni büyüdükçe bağırsaklarım ve miğdem düzene girdi eskiden sürekli kabızdım üstelik gaz sancısı da çok yaşardım. Hastane de ilk kez annem yapmıştı lavmanı hemşire vermişti sonra ben alıştım hastanelik olursam hastanede yapardım ya da alırdım evde kendim yapardım. Bi dönem hele şehir dışına çıkacaksam kesin alırdım yanıma nerde nolcağı belli olmuyordu cnkü. Hiç ağrılı birşey değil plastik bşy içi sıvı dolu ucu da uzun makattan azıcık ucunu sokmanız yeterli. Önce eğiliyorsunuz tabi sonra yavaş yavaş tüm sıvıyı sıkıyorsunuz içeri. Daha sonra 15 dakka fln yürümeniz lazm ne kadar dayanırsanız o kadar iyi cnkü hem içerde heryeri dolanıyor sıvı hem de daha iyi yumuşatıyo. Sadece sıvıyı yaptıktan 2 dkka snra gelmiş gibi hissediyorsunuz ve hemen yapmak istiyorsunuz dayanması birz zorlayıcı ama sabretmeniz lazm ki tamamen temizlenme olsun. Baya açıklama yaptım :) kısaca hç korkulcak bişy yk çk basit ama bnce hstanede yapılmalı diye düşünüyorum.
Baharmurat Flora34 ay o ne yaa kolonıskobı gıbı bısey mı ılk defa duydum ya korktum bıraz acar mısınız
Zlyh89 oglumvebenn hiç endişe etmeyin hemşireler öyle alışmışki valla 2 dakkada arkadan sıkıp gidiolar ve o mecburlukta utanma filan kalmıyor. Hayatta yaptıramam diyen insanlardan biriydim valla bi yaptırıyosunki utanma filan kalmıyor:)
oglumvebenn Zlyh89 :) zaten o an galiba insan sağlıklıca bebeğimi kucağıma alayım diye düşünür heralde☺️