Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum bugün kontrol vardı tam 24 haftalık olduk bebeğim 734 gr sizce iyi mi ben sadece 2 kilo aldım ve iştahım açık değil iştahım bu şekilde devam ederse bebeğim yinede 3 kilo ve üstü olur mu sizce çok takıyorum bunu ister istemez etrafımda herkes zayıf bebek doğurcan Diyo bu gidişle