anee234 Kızlar biz 33 haftalık olduk genital temizlik çok zor oluyor agda yaptıramam jilet desen çok kaşındırıyor tüy dökücü krem kullananlar varmı yada başka buna benzer bişey kullanan varmı
defnosunannesi_ anee234 bende 33. Haftalık oldum önceden jiletle alabiliyordun şimdi onuda yapamiyorum bayram önü ağda yaptirıcam .ayna ilede yapamam bence
anonimo bende 33 haftaligim cok zor ayna karsisinda kisaltabilirsiniz tiraş makinesi var kucuk olanlar doguma giderken kuafore agda yaptirmayi düşündüm ama suan hasas tüy dökücü belki uygun olmaz sanki
zynpmak Ben de bugün 33 haftalık oldum, aynı sorunu yaşıyorum geçen gün rahat olur diye krem aldım kullandım ama maalesef tahriş etti. Cildimiz hamilelikte daha hassas olduğu için. Daha önce de kullanıyordum böyle bir şey yaşamamıştım.
anee234 zynpmak bebeğe zarar gelmezmi acaba tüy dökücü krem ondan korktum içşn kullanmıyorum yoksa çok zorlanıyorum
anee234 flover0 kısaltma içinmi bende kadınlarniki olanlardan var ama göremedim için yapamıyorum aynaya bakıp yapıncada kesiyorum çok 🥲🥲
bircant Ben her ay kuaföre ağdaya gidiyorum ilk doğumuma giderken de bir gün önceden gitmiştim Buda öyle olur diye düşünüyorum şimdiye kadar bir sorun yaşamadım. Jiletle denemiştim bi kere karnım büyüdüğü için kendimi kestim kremde bende alerji yapıyor diye kullanmıyorum o yüzden rutin nimettir deyip ağdaya devam :)
anee234 bircant benim eşim izin vermiyor kuaföra islam dininde özel bölgryi doktor ve eşden başka kimse görmesi uygun değil diye biliyorum kendimde sevmiyorum başkasına yaptırmayı
arzuysf Ben direkt jilet Venüs ile alıyorum. Ben de hassasiyetliyim Ama o bana bir şey yapmadı. Bir de ikili basamağım var Onu banyoya alıyorum oturuyorum ucunu oturduğum zaman gerginleşiyor zaten. Bir elimle gerdirip Bir elimle alıyorum görmeye gerek yok parmaklarla anlıyorsunuz nerede tüy var. Bir de duj jelli lifle once köpürtüyorum köpüklüyken alıyorum Daha kolay kayıyor
aslliasya Gebelik boyunca ağdayı sağlıklı bulmuyorum ya çünkü vücut çok hassaslaşıyor ağda kullanımı kararma yapabiliyor iz kalabiliyor 🥲
anee234 buse2507 öyle ama düşünüyorum en azından temiz kalır jiletlede ter temiz kalmıyor keşke hamile olmasakda ağda yapsak 😀
allyslife anee234 e eşin yardımcı olmaz mı? Bu hassasiyeti taşıyorsa yardımcı olması da çok uygun olur. Ben ve eşim de aynı hassasiyetteyiz ve gebeliğimin başından beri eşim yardımcı oluyor.