Aysnrplt Kızlar biraz önce çok çok çok kötü oldum. Doğru düzgün bulantı yanma yaşamadım ama bugün kahvaltıdan sonra mideme acayip bi ağrı saplandı yürüyemedim kıvrandım resmen. Yanma desem değil bulantı desem değil bildiğimiz ağrı ve afedersiniz ilk defa çıkardım ve biraz kendime geldim. Bebek baskı mı yapıyor o yüzden mi böyle oldum?
MYSR Aysnrplt evet ondan canım bende o haftalarda 10 gün kadar çektim özellikle kahvaltı yaparken oluyor
Depresif_polyanna Aysnrplt yediklerimiz sindirilmiyo hemen benim de öyle taş kesiliyor midem bi de ağız tat bozukluğum var yemek yemek keyif vermiyo
Deletedmom6373 Aysnrplt Ah bu mide ağrısı beni mahvediyor ne yapsam geciremiyorum 25 haftalik hamileyim normaldede zaten midem rahatsizdi hamilelikte iyice tatikledi Allah yardimcimiz olsun :(
Aysnrplt Deletedmom6373 mide bulantısı yanması çok yaşamadığım için bu kötü geldi bana baya inşallah geçer 😔
Depresif_polyanna Aysnrplt rahat geçiren hamilelere özeniyorum valla. Yapacak da pek bisey yok bunlar da geçici deyip avutuyorum kendimi
Aysnrplt Depresif_polyanna benim de rahat geçiyordu ama son 1 haftadır iyi hissetmiyorum. Kan şekerim de çok düşüyor bi de mide sorunu ne bileyim geçer inşallah