gvnrzz
Oğlunuza babası koyduysa bu da sizin hakkınız o zaman şartlar eşitlensin 😁
Ya biz de isim arayışındayız diye algıda seçicilik oluyor sanırım dikkat ediyorum programlarda iki isimli kişilere sunucu “hangi ismi kullanıyorsunuz” diye soruyor yani ne kadar iki isim konulsada sosyal hayatta tek isim kullanılıyor hep, tabii ileride avantaj bu anlamda da çocuk için iki isim arasında içine sineni tercih edebiliyor kısmen tercih kendisine bırakılmış oluyor