Kızlar ıyı akşamlar eşim babasını kaybetmiş çok ıyı bır ınsanmıs ve hep hayalı bır gün oğlu olursa adı olsun yaşasın… hatta yanına da sen isim koy dedı Ediz Özcan düşündük bende çok ıstıyorum koymayı çok duygusal eşim. Ama bu enerjısı falan fılan olayı kafamı karıştırdı eşime desem cok da üzülür çevremde hep buyuklerın ismi sizdede böyle oldu mu