glshyslts Haftadayız ama hala isim yok. İlk oğlumun ismi Atlas. 2. Oğlum için isim önerilerinizi almak isterim🙏
Ziyangillerrr_ glshyslts Bizimde oğluşumuz olacak. Aybars koyacağız sanki uyumlu olur gibi değerlendirebilirsiniz🤭
aselyaa Asil ben çok istiyorum kızımın adı da asel inşallah şimdi de oğlum olur sağlıklı hayırlı bir şekilde bende bu ismi koyarım dua edin hamişler
glshyslts aselyaa Asil ve Alp eşimin istedikleri arasında. Ben emin olamadım ama Asel e çok yakışır👍 kalbinizden geçen olur umarım🙏🙏
glshyslts Sizce tek başına Alp çok mu kısa olur. Yanında genelde bir isim daha koyuyor herkes ama biz tek isim taraftarıyız😃
sanemozky09 İlk oğlumun adı Cenk🩵 17 haftalığız yine oğlum oluyor Cihan veya Asil koymayı düşünüyorum
glshyslts sanemozky09 Asil eşimin düşündükleri arasındaydı ama ben emin olamadım, çok mu iddialı bir isim olur diye😅
zeynep035 Bizde henüz karar vermedik ama herkes hep aynı isimleri koyuyor sanıırm , dışarı cıkıyorm bakıyorum erkeklerde ülkenin yarısı atlas, aybars, aslan, karan kızsada hep asel duyuyorum . Farklı bırsey ıstıyorum ama bulaadım.
glshyslts Çok doğru tespit ama bunu bile bile de yine aynı isimlerden gittim😂 Alp olmasına karar verdik sonunda😅