ssselinn Kızlar sizin de ara ara kasık ağrınız oluyor mu normal mi? Çok şükür bi kanamam yok ama kasık ağrım oluyor bu aralar. Sizde de durumlar böyle mi
begumergunn ssselinn normal hem bebek yerini büyütüyor hemde magnezyum eksikliğinden kaynaklı olabiliyor. Benimde öyleydi sonra doktorum magnezyumumu sabah akşam yaptı geçti kasık ağrılarım ama doktorum normal doğuma hazırlık yapıyor vücud demişti