smnr_533 Kızlar konuşalım cinsiyeti belli olanlar belirtilerini söylesinler bakalım kimlerde neler oluyor ☺️☺️
Pelinn_6506 smnr_533 benim midem bulanıyor ekşi şeyler tüketiyorum genelde ama en çok aşerdiğim şey domates yiyip yiyip asla doymuyorum cuma günü doktor a gidicez 12 haftalık olduk bakalım ne olucak
hosgeldinbebekkk smnr_533 ilk gebeliğim erkekti sıfır bulantı , sürekli uyku halleri ve çikolata krizlerim olmuştu
breeze92 smnr_533 ilk bebeğim kızdı. Aşırı ekşi canım çekmişti çiğköfte yemiştim hep. Mide bulantısı, ekşime, yanma, uyku hali hiç olmadı. Şimdi tekrar hamileyim aşırı uykum geliyor midem ekşiyor. Henüz 5 haftalığız her şey belirsiz bakalım ne olucak 🥰
begumergunn smnr_533 ilk 3 ay mide bulantım oldu tatlı midemi bulandırır oldu sürekli ekşi şeyler yedim 8. Haftada inanılmaz bi mide bulantım vardı ve sürekli uyuyordum kafam kalkmıyordu çok enerjisizdim ve cinsiyetimiz erkek
lokismommy gebeliğimin başından beri tatlı çikolata midemi bulandırıyordu limon erik yeşil ekşi elmaya tuz döküp yedim vişne ve yemyeşil muz aşerdim bulantılarım 8 9.haftalarda yoğun oldu sonra azaldı koku hassasiyetim devam ediyor cinsiyetimiz erkek🩵
aslliasya smnr_533 Bebeğim kız ve gerçekten kız belirtileri yaşadım inanmam böyle şeylere o ayrı :) hep ekşi şeyler canım çekiyordu tatlıdan midem bulanıyordu
pablola smnr_533 deli gibi turşu yedim başlarda çok fazla bulantım vardı su bile içemiyordum normalde et kıyma bayılırım resmen görünce midem bulanıyordu herseyden tiksindim herkes kız dedi sonuç erkek 😁🧿🩵