zeynepkrky ben ocean magnezyum kullanıyorum suan kas ağrım gitti resmen bana cok iyi geldi bacak krampi olmuyor uyurken
Rmeysa_01 zeynepkrky bende hamileyken onu kullandım huzursuz bacak sendromu ve baş ağrısına çok ama çok iyi geldi Toz granül olanı mı kullanıyorsunuz
annebebeka blog8 günde 1 defa tok karnına kullaniliyor zaten, genelde akşam yemeğinden 10 dk sonra 1 tane kullanıyorum. Bazen unuttuğum için gece uyumadan önce alıyorum
zeynepkrky blog8 ilk oldugu zaman kaslarım koptu zannetmiştim maden suyu içtiğim günlerde de olmadı sonrasında takviye basladm şükür artik olmuyor
nazliguneyli10 Bende hap şeklinde kullanıyorum çok fazla kramp giriyordu bacağıma ciddi anlamda azalma gördüm ağrılarm da azaldı şu an 27.haftadayim 18. haftadan beri kullaniyorm
nazlisenabuyurman Ben de bayağıdır magnorm kullanıyorum eğer çok ağrın olursa sabah akşam iç demişti doktorum sen de bir sor istersen geçirmiyorsa sabah akşam içebilirsin sonra da iyi gelmişti