Duygukul Bebeğim 30 haftalık doğum pozisyonunu almış yani baş aşağı doktorum öyle söyledi ama doğuma kadar tekrar makat ya da yan pozisyona döner mi acaba normal doğum istiyorum o sebeple tekrar dönmesini istemiyorum
annekiz6141 Duygukul 26 haftadan beri öyleyiz 30 hafta da gittim yine baş assagidagdi ne yaparlar donerler mi hiç bir fikrim yok valla haftaya salı kontrolüm var 32 olucam bakalım ne yapmış 😂🙊
mervekalkann Duygukul biz de 31. Haftaya giriyoruz uzun zamandır baş geliş umarım değişmez ben de 32. Hafta kontrolüme gittiğimde soracağım.
Beyza-mkl22 Duygukul Benimki de öyleydi 28de baş geliş dönmüştü tekrar dönmez saniyordum, şuan 38 haftaya geldik bu aralıkta en az 3 4 defa pozisyon değiştirdi, şimdi doğum pozisyonunda
Duygukul mervekalkann annekiz6141 beni de bilgilendirir misin😅 tabi her bebek farklı orası ayrı ama merak ettim dönecek mi