neznaz787gmailcom Kızlar birsey soracağım özel bölgenin hemen kenarında cibana yakin cikti yururken otururken yatarken cok acıyor sizinde öyle oldu mu yaşayan varmi nasil gecer 😔😔
buketdeniz19 neznaz787gmailcom evet bendede çıkıyor bazen ve içi çok dolu oluyor iç çamaşırımın kenarına pamuk koyuyordum bende
Kartaly neznaz787gmailcom eczaneden kara merhem kremi al. İçini boşaltmasına yardımcı oluyor bu gibi durumlarda. Hamilelik durumunuz varsa doktorunuza danışın lütfen.
2bebisannesyim neznaz787gmailcom ay benim ilk gebeligimde başıma geldi sadece özel bölgemde değil benim boynum sırtım bacaklarım bildiğin her yerden çıktı soğan hasladim üzerine koydum iltihabi çekince rahatladım ama iz olarak kaldı o çıban yerleri
sarumervee neznaz787gmailcom benim sağ kasığıma yakın oluştu canımdan can alıyordu acısı bi iki kere kendiliğinden patladı aktı sürekli tekrar ediyordu doktora gittim lokal ameliyatla alacaktı lakin hamile olduğumu öğrenince kaldı şimdi acı yok içide dolu değil ama kaldı orda öle 🥲
neznaz787gmailcom Kartaly evet bende onu duymuştum sormak lazim numarası olsaydı iyiydi haftaya bekliyorum randevu gününde
neznaz787gmailcom 2bebisannesyim eyvah eyvah ne zormuş ya benimde hem acitiyor hem kısıtlıyor ne oldugunu anlamadim nerdeyse canımı sıktı birazda 🥴
neznaz787gmailcom sarumervee hadi ya iyiki alınmamış Allah korusun ne olur ne olmaz tabi benimde ilk defa bu sekilde oldu resmen acitmaktan baska birsey yok birazda moralimi bozuyor harbiden
sarumervee neznaz787gmailcom geçmezse tekrarlarsa bi doktora gösterin kıl dönmesi vs oluyo genelde içinde
neznaz787gmailcom sarumervee aynen öyle yapacağım suanlik ılık kompres vs uyguluyorum bir krem sürdüm acisi dinsin diye ayy ne zormuş yahuu
neznaz787gmailcom sarumervee evet mhrsden baktim yok malesef benim orayı göstermek krem yazmasını istemek diye dusundum antibiyotik krem vs gibi olur
_momyy Benm kaynanamda görmcemde sürkli çıkar bi kremi var onu sürüyo o kremde patlatıyor iltihabı akıyor onla geçiyor canım doktruna sor yazar bi krem sana
neznaz787gmailcom _momyy dogrudur evet doktora sormam icin numarası olsaydı hadi neyse oda yok haftaya kendi doktoruma randevum var diğer cildiye olanlara baktim randevu yok şaka gibi