aymelek_ Merhaba 8+5 haftalık hamileyim 2 gündür peçeteyle sildikçe gelen bi kanamam var doktor progestan fitil kullanmamı söyledi ultrasonda bebeği gördük kalp atışını da duyduk ama kanama devam ediyor böyle bi durum yaşayan var mı?
gunes_22 aymelek_ rahim kenarında çevresinde bazen kanama alanı oluyor sende de bu olmuş olabilir ilacı düzenli kullan geçecektir çoğu kişide görülüyor
emineuc Beşinci ayıma kadar devam etti ve ben hep kullandım. Beşinci ayımda iğnesini kullandım öyle geçti doktorunuz herhangi bir risk görmediyse endişelenmeyin 🌺