goktugmomsss aynı benim gibisin. Bende şuan 31+5 im bir hafta önden gidiyor ve 28. Haftadan beri suyumda fazlalık var. Şeker aleti aldım ölçüyorum sürekli. Beyaz un, ekmek, şekerli meyve tatlılara dikkat ediyorum. Endokrine git denildi bana ama o bölüm için ilk dahiliyeye randevu almak gerekiyor. Erkene bulamadım perşembe günü dahiliyeye gidip yaptığım şeker değerleri listemi göstereceğim