Aysegul27 merhaba bizde 11+5 iz limonumla🍋😏 10 haftanın ortasında düzeldim bin şükür ne yemek yiyebiliyodum ne canim bisey cekiyodu mide agrisindan ve bulantısından kilo bile vermiştim. Ama zamanla geçti ne mide bulantısı var suan ne de ağrısı bin şükür Rabbime güzelde açıldı istahim 😂 programda da diyor kizartma hamur isi yemeyin kilo aliminiz suan cok hizli diye yiyemeyince yiyemiyosun yemek istediginde de kilo cok aliyosun nolcak biz hamislerin durumu yav👁👁