Melekk23 Kızlar çok heyecanlı ve bir o kadar da korkulu günler yaşıyorum sizde durumlar nasol benim gibi 35. Haftada olan var mı hala çalışıyorum bu arada ben sizler nelrr yapıyorsunuz
minikkalbinaneysi Melekk23 bende 35teyim hala çalışıyorum duygusal olarak normal ama bedenen yorgunum 👎😮💨
ikizannesiiiiiiii Melekk23 bende 35deyim ağrılarım arttı yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek ilk kıxlarım 33 haftalık doğdular şimdi de erken doğarsa diye korkum var bakalım ne çıkacak Yrın
minimi25 Melekk23 aşırı halsizlik aşağıda baskı var . nst de sancı yoktu . ayakta duramıyorum kalça ağrısından
aleey1 minimi25 bende 35 haftaya yeni girdim aşırı kasık ön bel kemiği ağrısı makata baskı hissi var ve nst de sancım da çıktı serum taktılar erken gelmesinden korkuyorum
kub0915 Benimde 34 hafta karaciğerlerin zorlanmış biraz dedi doktor multivitamini ve d yi kesti sadece demir ve magnezyumla devam