littlebabyyy Sabah ve akşam bulantıları devam ediyor, özellikle akşam çok kötu yemekten sonra, Pazartesi kontrole gideceğiz bakalım bebiş kendini gösterecekmi.
happyela littlebabyyy Benimde 11+4 aynı şeyi yaşıyoruz 🤦♂️ Sabah var öğlen çok rahatım akşam daha fena. Bi doğursaydıkkk🤣
bersu56 littlebabyyy günümüz aynı bende aynı durumdayım üstüne bir de çok afedersiniz ishal oldum kaç gündür
2023z littlebabyyy merhaba bende 11+3 kusmam geçti ama bulantılarım geçmedi Bulantıya da limon iyi geliyor
happyela littlebabyyy Ay benimde öyle 2.🥲 ilki aşırı rahattı. Bende dün gittim gördüm 🥹 İnşallah geçer ama bütün inancımı kaybettim ben 🤣 pazartesi ikili taramaya mı gireceksin sende 😊
littlebabyyy happyela evet 2 li tarama yaptırmak için gidiyorum, bakalım cinsiyet için yorum yaparmi acaba
happyela littlebabyyy Belki yapar ben sormadan tahmin yapmamı ister misin dedi doktor bende olur dedim öyle söyledi
littlebabyyy happyela aynı banada bacak arası düz dedi banada gösterdi birşey yoktu acaba değişirmi net mi olur sizce.
happyela littlebabyyy Valla ben net diyemiyorum değişme oranı çok yüksek çünkü daha haftamız çok küçük. Bana bacak arasını göstermedi bileyim tüh keşke sorsaydım kız deyince ben kız istediğim için mutluluktan aklıma bir şey sormak da gelmedi 🤣
littlebabyyy happyela hahahaha benimde bir kızım var bu da farklı olsun isterdim ama nasip artık bakalım
happyela littlebabyyy Belli olmaz daha canım ben kendime net diyemiyorum hala bekle bakalım sağlıkla gelsinler de tek önemli olan o 🥰