Arkadaslar merhaba benim bulantılarım 9-10.hafta arası baya azalmıştı ama 11+3ten beri o eski bulantı ve yorgunluk hali tekrar geldi bu durumu yaşayan oldu mu gerçekten zorlanıyorum iş dönüşlerimde yorgunluktan adım atamicak durumda oluyorum :( 1.trimester boyunca salçalı olan hiç bir ev yemeğini yiyemediğim için hep dışardan beslenmek zorunda kaldım ve böylede devam ediyo açıkcası ne zaman geçer bu durum tam olarak