Esma006 rumeysa_5567 bende 6+6 yım yarın gidicem bebeği görmeye kalp atışı erken olabilir belki 6+5 de gittiğimde bebekte yoktu yolk sac da
Esma006 rumeysa_5567 benim haftalarda kalp atışı duyan var 🥹🥹 hayırlısı olsun sağlıkla alalım inşallah kucagimiza
dilaraky1 Selam canlar bugün kahverengi lekelenme yaşadım ama bi lavoboya gittimde bidaha olmadı çok şükür öncede olmuştu normalmi sizce? Bugün 6+5 haftalığız
NovaVina_ 7 hafta olduk. Progestan iğne ile geçiyor zamanın kanamam var. Bu cumartesi kalp atışını duyacağız bir aksilik olmaz ise. 🥹🌸