minnno Merhaba arkadaşlar 3. Gebeliğim 36+3 oğlumu sabırsızlıkla bekliyorum karnım aşağıya indi kasıklarımda baskı hissediyorum artık sık sık idrara çıkıyorum her an sancım gelebilir sizlerin karnı aşağıya indikten ne kadar bir süre sonra doğumunuz oldu