aysenur471 Gebelik belirtisi gaz sancısı ve gaz çıkarması sürekli yaşayan var mı ? Birde kaşık ağrım.bel ağrım vardı 2 gündür geçti bugün
Sonay2014 aysenur471 gaz şişkinlik çok vardı bende bence gebelik belirtilerinde en erken hissedilen belirti
kedilivebebeli Evet benim 3 gebelik 3ünde de gaz doldum balon gibiydim ve kasıklarım da belim de ağrıdı hep
kedilivebebeli aysenur471 adetten 1 hafta once basladi iki gebelegim doğaldı şuan tup bebekle hamileyim bunda da adetime 5 gun falan vardı yine ayni zamanlar yani
aysenur471 kedilivebebeli ben yumrtLama olduğun zamanı biliyorum ama hiç bu kadar gaz midede gürültü görmedim yani
aysenur471 Sonay2014 gaz sancısı ve karında gürültü oluyor midede aynı şekilde acıkmışsın gibi yani anlam veremedim