Kızlar selam bazılarınız eski postlarımdan biliyorsunuz bi süredir 2.çocuğu istiyoruz deniyoruz fakat bi sorun olmamasına rağmen olmuyordu. İlk cocugumda 3.ayda hanile kalmıştım. 6 aydır olmayınca doktora gittim d vitaminim çok düşükmüş ona başladım ve folik asit aldım (folidoce) fakat yine hamile kalamadım. Bu süreçte regllerim hep gecikti 10 gün bile gecikme yaşadım ama hep negatifi gördüm. En son şöyle düşündğm “olmuyor demekki olmaması gerekiyor” artık bu duruma teslim oldum belki cok acelee ettim sabredemedim bilmiyorum. artık aklımdan o düşünceyi saldım ve işe başladım. Reglim 3 gün gecikti evde son bi testim kalmıştı ve artık deneme yapmıyorduk test yapayımda atayım onu kafasıyla gittim. Öğlen yaptım testi ilk idrar bile değildi. Damlattı test çevirdim saate baktım ama zaten sonuc belli ya 2.dakikada çevirdim testi 2 net çizgi 🥹 o kdr şok oldumki anlatamam. Eşim evdeydi hemen ona götürdüm testi o da şok oldu. En beklemediğimiz en stres yapmadıgımız bi anda oldu. Gerçekten bu teslimiyet iyi geldi bize. Şimdi uzun uzun yazdım ama şöyle özetliyim. Siz plan yaparken Allah sizin için en iyisini en doğru zamana yazıyor. Oluruna bırakmak gerçekten çok önemli. Veee kan değerlerinize vitaminlerinize mutlaka baktırın takviyelerinizi alın benim d vit 5 e kdr düşmüş mesela belki o yükselince tuttu 🥹