Momyy1999 kelebegim123 Benim şuan 3 haftalık eğer hamileysem tabiiii Test yapmak için sabırsızlanıyorummm Ne gibi belirtileriniz vardı
Momyy1999 @“sepselin”#p40258710 Aaa benim gebeysem şuan 3 haftalık ne zaman test yapsam diye soruyorum da
sepselin Momyy1999 ben 3+2 de yaptım silik çizgi çıktı prodoctor ile sonra bekledim 4 gün sonra tekrar aynı marka ile yaptım çizgi koyulaşınca kan verdim. 9. Günde yumurtladım o yüzden erken gördüm