senaakck korkma doğumu düşündükçe stres basar beniö ilk doğumum sabah 8 de yatışım oldu 12:09 da kızım doğdu güzle bi doğumdu son saatler suni de aldım ıkınma da 3 kere ıkındım doğdu bebeğim. Bedeninize güvenin şimdi 29+5 oğlumu bekliyorum allahım nasip ederse yine normal istiyorum. Her iki doğum şeklinin de zorluğu illa var ama bi şekilde bitiyor. Geçiyor. Şimdi kızım 3,5 yaşında abla oldu sanki dün doğmuştu kardeşini bekliyor 🥹🥹🥹😘