22 haftalık gebeyim. Bir ay kadar önce ellerim şişmeye başladı. Özellikle sabahları parmaklarımı hareket ettiremeyeceğim kadar şiş ve ağrılı uyanıyordum. Hamilelikte normaldir diye düşündüm ama sonra aşırı yorulduğum bir hafta gözlerim de şişmeye başladı ardından ayaklarım belirgin şekilde şişti. Zaten tartıda hızlı bir artış olmaya başladı ödem kaynaklı. Baş ağrım vs bu süreçte olmadı ancak migren hastasıyım ve şişlikler başlamadan önce sık sık atak geçiriyordum. Doktoruma durumu anlattığımda beni ciddiye almadı, hareketsiz kalmışsındır ya da fazla yorulmuşsundur dedi. Yine de idrar ve kan testi yaptı ve sonuçlar için aradığımda hiçbir şeyin yok dedi ancak ben öncesinde yapay zekaya sonuçlarımı attığımda proteinin pozitif çıktığını, tiroidlerin sınırda olduğunu ve aynı zamanda şeker yüklemesi sonucumun da 140 yani tam sınırda olduğunu görmüştüm. Kendisine söylediğimde bana “aa evet öyleymiş” dedi ve uroday diye bir ilaç yazıp haftaya yeniden idrar tahlili vermemi istedi ancak bu benim içime hiç sinmedi. İdrarda protein olması bildiğim ve araştırdığım kadarıyla tehlikeli bir durum ve gebelik zehirlenmesine yol açabilir. Yarın başka bir doktora gidip 24 saatlik idrar tahlili vereceğim ve duruma göre doktorumu değiştireceğim. Bu arada tansiyonumu da ölçtüm belirli aralıklarla 13/8’di. Benzer bir süreç yaşayan var mı diye merak ediyorum. Ekstra yapabileceğim bir şey var mı? Bu ilk gebeliğim ve tüp bebekle hamile kaldım.