yusif_nezrin cnm bi kan değerlerine baktır diyeceğim ama hormonsal bile olabilir Benmde başından beri kansızlığım devam ediyor ferritin demir hep düşük kan sınırda buna rağmen bende yanıyorm içim yanıyor resmen sürekli soğuk şeyler yiyorum geceleri kısa kollu pijamalarımla uyuyorm tamamen bi iç yanması gibi ben hormonsal olduğunu düşünüyorum cnkü kan değerlerime göre üşümem lazımdı