Kızlar ben 23 Mart’ta son adet tarihimdi, 28 nisandan yani adetim 5 gün gecikmişti kan verdim beta 4 çıktı yani negatif 🥹 sonra kadın doğuma gidemedim vaktim olmadı bende 5 mayısta gittin bana adet söktürücü verdi ama yine kana bakalım bi dedi ve kanda beta 131 çıktı yani adetimden neredeyse 12 gün sonra çıktı bu durumu yaşayan var mı ? O kadar umudum yoktu ki adet söktürücüyü içecektim şok oldum iyiki kana daha önce bakmışım 🥹