hayat2 Merhaba kızlar 32+2 yim bugün kontrol vardı 2100 gram 44 cm olmuş suyu fazla dedi sizde durumlar nasıl
erismis hayat2 33e girdik bugün. 31de 43 cm 2088di tosbikim. Bir yandan doğsun ona sarılabileyim dokunabileyim istiyorum bir yandan ynı bedendeki son zamanlarımız olduğu için çok ama çok üzgünüm. Korku,endişe,mutluluk karmakarışık hissediyorum🥹
biriciginannesi semahayall daha önce ne zaman doktora gittiniz ve bebegin kilosu ne kadardı acba ben en son 30 haftada gittim bebeğin kilosu 1400 dedi şimdi 33+1 haftalığım merka ediyorum kilosu ne kadar olmuş diye
orhismommmmmm hayat2 ay bi yandan doğurmak bi yandan doğurmamak istiyorum. O kadar alıştım. Kı karnımda ona o yokken üzülecek gibiyim
semahayall biriciginannesi yukarıda yazdığım gibi 1 hafta önce gittim 32+5 tim 2.100 dü , yarın gideceğim yani 33+5 te , bakalım ne kadar olmuş bilemiyorum