Merhaba kızlar bugün Dr gittim sat göre 6+4 günlüktüm ultrasonda 5 buçuk dedi keseyi gördü Yolk kesesini de gördü ama bebek yok dedi sonra progestan değerime baktırdı 28 çıktı boş gebelik olabilir mi boş gebelik yaşanlar varsa beni aydınlatabilir mi lütfen bir hafta boyu bu soru işareti ile mi kalacağım