miniikeller34 Arkadaşlar ben pek anlamıyorum bu konudan anlayanlar yardımcı olabilir mi? Resim nasıl ekleyeceğim onu da bilmiyorum 🤦🏻🤷🏻
mrsido miniikeller34 değerin gayet iyi hcgg zaten 48 saate bir iki katına çıkar normal yani bir olumsuzuluk yok sağlıkla gelsin:)
feyzaaltunakyuz miniikeller34 merhaba gebesiniz öncelikle sağlıkla kucağınıza alirsiniz insallah beta çok yüksek çıkmış ikiz ihtimali degerlendirilebilir 🫶🏻
dilbenuro Ben kendi gebeliğimde en son 1243 gördüm kan vermeyi bıraktım şimdi böyle yüksek bi rakam görünce şaşırdım bilmiyordum çünkü 😂 normal mi değilmi bilmiyorım ama sağlıkla kucağınıza alın tebrik ederim 🤲🏻 üstte kalsın bilen biri elbet vardır
miniikeller34 feyzaaltunakyuz geçen hafta doktorumuza göründük kese vardı ikiz değil dedi yarın tekrar gideceğiz bakalım teşekkür ederim 🌸
miniikeller34 mihra2021su doktora ilk geçen hafta gittim bu tahlilleri yaptirmami söyledi yarın da kontrole gideceğiz
allyslife miniikeller34 e sen gebeliği biliyormuşsun zaten neden tekrar beta verdin ve sordun onu anlamadım, sağlıkla gelsin bebeğin inşaallah
miniikeller34 allyslife doktor istedi o yüzden verdim e nabizdan normal olmayan sonuçlar kısmında görünce de neden öyle çıktığını bilmediğim için tedirgin oldum
Bereninannesi miniikeller34 1Canımız Annemiz,Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜