denizers Arkadaşlar kimyasal gebelik sonrasi kist oluşur mu ,muayenede çıkmadı ama kasiklarim hala batıyor, kist mi oldu acaba diye düşünmeden edemiyorum,böyle bi şey yaşayan oldu mu,adetimi de oldum bitti bugün 9.gunum ama hala batma var
CanaNefess denizers yok canım kist kimyasaldan oluşmaz ama belki üşüttüğün için kasıkların ağrıyordur
Ayse191211 Canım kimyasal bende yaşamıştım oluyor o şekilde agrı kist yoktur ama içim rahat etsin dersen bi doktora gözük
denizers Ayse191211 saol canım geçen hafta yoktu baktı doktorum ama birden de çıkmaz dedim kendi kendime kist ,normal sanırım ağrılar, saol canım