Kızlar merhaba 7+4 hamileyim . Temmuzda 3 yaşına girecek bi oğluşum var . Bebek doğana kadar tam 3 buçuk yaşına gelecek . Oda ayarlamaya çalışıyorum şuanda benle uyuyor Ranza almayı planlıyorum . Ve de yanına bir baza .bazada ben uyusam bebek yanımda . Oğlan ranza alt katta .: sizce bebek uyandığında büyük oğlumu uyandırır mı ? Tecrübe eden anneler var mı ? Oğlumun uyku problemi yok çok şükür akşam uyur sabah kalkar . Çok arada kaldık aynı odada kalmak açısından . Düşüncelerinizi bekliyorum