Ben 3 sezaryen oldum kendi adımı konuşacak olursam çabuk toparlandım hele ki tuvalete çıktıktan sonra baya bir hafifliyorsunuz sadece ilk günler kalkıp oturmak ve emzirmek doğru pozisyonu kurmak biraz zorlayacak. Ben iki anesteziyide denedim spinal tercih ediyorum genel anesteziyle kafa iki gün yerine gelmiyor gibi hissediyorum birde ameliyattan çıkınca hemen sancı hissettim ama spinalde bir süre belden aşağı uyuşuk olduğu için daha iyiydi bebeğede aşırı bir sancınız olmazsa bütün gerekenler elinizin altında olursa kolayca bakım vs yapabilirsiniz ben 4.gün kalkıp evi toparlayıp duş almıştım 3.sezaryende ne kadar çabuk ayaklanırsanız o kadar iyi toparlanabilirsiniz 1 haziranda 4.sezaryen olacağım