monii ilk zamanlar iki güne bie kustum şu an kusmam bitti ama bazen midem bulanıyor. Rüyamda sürekli yemek görüyorum 😅 birde kasığımda cimcirme gibi şeyler oluyor🩷
Bebeği çok ağır hissediyorum sanki ileri haftalardaymışım gibi.
En son 10+3 de gittim kontrole cinsiyeti bilmiyorum 12+2 de ikili teste gireceğim belki o zaman söyler doktorum.
Sizin nasıl geçiyor nasıl hissediyorsunuz🥰🥰