
Bu gün kontrole gittim cinsiyeti öğrenirim diye belki, geçen pazartesi özelde 12+6 ölçülen bebek bu gün 14+3 olması gerekiyordu küçük ölçü cinsiyeti hiç bakmadı bile detaylıda öğrenirsin diyip salladılar kağıtta vermiyorlarmış çekmek istersen çek diye bu görseli bıraktı 🥲 anlamadım gitti özelle de çok bütçwm yok bi daha gideyim 3-4 arası bir muayene, başınıza geldi mi veya anlayan varmı cinsiyetten burdan da ne anlaşılıyorsa arkası dönük sanki 3 kızım var bunu çok merak ediyorum 🤭🤭