hanega ben geçen sene mounjaro kullandım. Yan etkilerini çooook yaşadım yani onu kullanırken hayat kaliten düşüyor kalkıp hiçbişey yapamıyorsun, su bile içesin gelmiyo. Ve her ay doz arttırmak gerekiyor bende öyle olmuştu vücut alıştığı için bir sonraki ay daha yüksek doz kullanılıyor bu da fiyatın artması demekk. Sonuç olarak 4 ay gibi bi sürede 10 kg verdim. Ama bırakınca hepsini geri aldım😂 maalesef önemli olan boğazını tutmak ömür boyu da iğne kullanamayız sonuçta..