Ben de bu durumda çok kararsızım.33yaşındayım 2.ye isteğimle hamile kaldım.Bir yanım bağlat kafan rahat olsun diyor ama bağlatma istememe sebeplerim daha fazla.
1-Allahın verdiği bu nimetten bile isteye vazgeçmek (menapozda rahimi komple aldırmayı düşünüyorum)
2-Allah korusun evlatlarımla sınanmak istemiyorum.Hastalık vs.
3-Yine olası bir sınanmada başka bir bebek ancak acıyı hafifletir diye düşünüyorum.
4-Kendi olası hastalık durumumda bazı durumlarda tedavi amaçlı gebe kalınması öneriliyor.
5-Hayatın ne getireceği belli değil…
Bağlatma sebebi ise tek = keyfi takılmak..!
Yarın dr kontrolüm var kendisiyle sırf bu konuyu uzun uzun konuşmak istiyoruö.Sağlık açısından beni öne geçirecek bağlatma sebebi söylerse bakıcam duruma göre.
Lütfen sizler de görüşlerinizi benimle paylaşır mısınız neler düşünüyorsunuz bu konu hakkında ?