Aselsu16 ben ilk doğumumu kendisinde yaptım. Çok kilo aldım, her seferinde çok kızdı. Normal doğum yaptım suni sancılı, kesili, epiduralli. Yani nasıl normal doğum oldu pek anlamadım çünkü alt tarafımda dikişler vardı günlerce çooook zorlandım. Şu an yine hamileyim ama başka şehirde yaşıyorum. Bursa’ya geldiğimde yine ilk ona koştum kendisini seviyorum sözü dinlendiğinde her şey harika ilerliyor. Bulunduğum şehir de bir doktorla ilerliyorum. Ve Bursa’ya geri dönme ihtimalimiz var. Tekrar kendisine gider miyim şu an ben de onu sorguluyorum. Evet normal doğum yanlısı ama buradaki doktoru görünce gerek var mı ne güzel geliyorum muayene mi oluyorum çok kibar, insanı rahatlatıyor gönderiyor diyorum. her hafta azarlanmaya stres olmaya kapısında saatlerce beklemeye değer mi diye düşünüyorum. Bilgisine asla lafım yok. Geçen yaz başı bir kürtajım oldu yine ona koşup gelmiştim ilk muayene ettiğin de bak bu bebek sağlıklı değil diye tek o söyledi nitekim gelişmedi kalbi durdu. Ama tekrar sanırım gitmem ya. İnsan bu dönemde rahatlatılmak isteniyor. Bebek nasıl geleceğini bilir illa normal doğum yapacağım diye diretmeyin kendinizi her doğum farklı insanın başına ne gelineceği bilinmez.