Kızlar evlendıgım bekarken duzenlı agdaya gıdıyordum hata evlenıncede 1 çocuğum doğuma kadar da gıttım ama doğum yaptıktan sonra bır türlü çocuğu bırakıp gıdemedım bır kasabada yaşıyorum burda kuaför falan var lazer yapan ama milletin orasından burasından konuşuyorlar bırı var konuşmayan oda kocamın eski sevgılısının kuzenı zamanında kavga etmıstım ailem 1 saatlık mesafede ama oraya gıdıncede çocuğu bırakıp bu tür yerlere gıdemıyorum sımdı 5 aylıgım kendım alamıyorum jiletle falanda ne yapacağım bılmıyorum aglayasım gelıyor sız nasıl yapıyorsunuz doktorum lazere gıdebılırsın dedı ama sizce gidin mi