yldzz01 bebeğin kalp atışını hissetmek, hareketini hissetmekten daha zor. Sizin hissettiğiniz rahimdeki damarlardır. Ben de 7.haftamdan beri nabız atar gibi bir şey hissediyordum, doktoruma sordum muayenede baktı o da rahim damarları olduğunu söyledi