kubrababa0208 yaa bu ne tesadüf 😍 evet evet kesinlikle çoook memnun kaldım.. ondan hastane değişikliğine rağmen yine merve hoca ile ilerlemek istiyorum. Normal doğum yaptıysam yönlendirmesi ve moral vermesi sayesinde diyebilirim 🥰 senin ilk gebelik miii. Nasıl geçti muayene. Ben henüz gitmedim muayeneye oraya sadece çarşamba günü devlet hastanesinde keseyi gördük