senaorhan Merhaba, 38.haftaya girer girmez sezeryan olmak bebek için sıkıntı olurmu? Bilen yada olan varsa dinlemek isterim.🌸
bbaskal senaorhan Büyük kızımı 38+1 de sezeryan ile doğum yaptım planlı sezeryandı 3085 kilo doğdu hiçte bir sorun yaşamadım zaten Allah korusun bir sorun olacaksa 40 haftada da oluyor yani
cansugunes0210 senaorhan benim kızım 2450 kg dogdu sadece emmedi tek sıkıntı onda yaşadım onun dışında Bi sıkıntısı olmadı
cansugunes0210 senaorhan ben 2.ci günü ayaklandım yani illa ki agrısı oluyor ama ben iyiydim şükür sadece tek tavsiyem spinal olmaman ben çok zorlandım onda