Merhabalar 38+5 teyim ve bebeğin olması gerekenden iri ve kilolu olduğu söylendi bu durumda sanırım normal doğum ihtimalim oldukça düştü sezaryene karşı değilim sadece önceliğim normal doğumdu ama bu durumun hem benim için hem bebek için biraz zorlayıcı olacağı söylendi. Daha önce iri bebek sendromu yaşayan var mı tecrübeleriniz nedir merak ediyorum 3 gündür kafamda bir çok olasılık dönüp duruyor