derya_1010 nilayasaf ben ikiliyi yaptırdım 3lüyü düşünmüyorum ya gerek yok beni yanlış yönlendirip korkutucaklar boşu boşuna
nilayasaf Ben yaptırdım biraz yüksek çıktı %100 değil ama ondan biraz panik oldum Fetal DNA dedi kesin sonuç