Gebelikte kayıp yaşayınca şey diyorlar siz de oldu mu bilmem ama kucağına almadın karnında hissettin sadece kokusunu hissedip kaybetsen daha zor olurdu evet amacım acı yarıştırmak değil ama Rabbim tüm yakınını kaybeden kulunun yâr ve yardımcısı olsun… Bin bir hevesle hastaneye gidip o hastane odasından nasıl şekilde çıkabilmenin ne olduğunu yaşayan bilir sadece bu yüzden evlat kaybının hiç bi tarifi yok🥹 Upuzun şeyler de yazmak istiyorum buraya ama böyle kelimeler ile tarifi yok bu yüzden anne olayı olan tüm kardeşlerim kıymetini bilin her anınızın…