gizemazra 80le gebeliğimi öğrendim, ilk trimester kusma dolu geçtiği için 71′e düştüm. 12.haftadan beri 71′im, 17+1′iz şu an. İştahım açıldı fakat kontrollü ilerliyorum, kilomu olabildiğince koruyup son dönemde bebeğin artışını almak istiyorum sadece. Doktorum da aynı görüşte, bakalım neler olacak🫠