Kızlar 32. Haftadan beri kan akımım yavaşlamıştı. Zaten kan sulandırıcı iğne kullanıyordum. Sık Takipli gidiyordum. Doktorum 37. Haftayı görmeyiz demişti zaten çünkü bebeğin kilo alımı sürmüştü. 32. Haftamda 2000 kg idi. 36. Hafta olacağım yarın 2260 olmuş daha beklemek sıkıntı bebeğin suyu azalmaya ve kan akımı bozulmaya başladı deyip bugün 2 doz ciğer gelıştirici vurdurdu. Eve geldim sabah ameliyatım var. Benim gbi bu süreci yaşayan var mı? Küvöze girecek yüksek ihtimalle. Ama korkuyorum haliyle. Genel anestezi olacağım süreç nasıl geçecek bilmıyorum 🥹