Ozkansultan Merhaba bayanlar 21+4 olduk bu hafta ayrıntılı ultrasonumuz var ilk Başta kız dediğimiz bebeğimiz sonra erkek olduğunu öğrendik hatta inanamayıp 2 doktora da gittim ikisi de erkek dedi suan erkek olmasını çok istiyorum tabi ki sağlıkla gelsin bebeğim ama vefat eden kardeşimin ismini koymak istiyorum acaba değişir mi diye düşünmeye başladım çünkü gören kız mı diye soruyor
Zeytinusss Ozkansultan canım benim de bir arkadaş daha bugün balon patlattı şok oldu 😂 erkeğe benziyor demişler iki kere sanirim suan 18.haftası kiz bebek mis kesin demis doktor 👏 nasip kısmet herşey istersen yine bekle sen bilirsin
anapanda12 20 haftaya kadar kız olan bebek penisin geç büyümesiyle erkek çıkıyor bu çok normal ama ben erkek olup da şeyi kıza döneni hiç duymadım olmazda
Ozkansultan anapanda12 kendimi o kadar erkeğe hazırladım ki kaybettim kardeşimin ismini koydum annem babam eşim olsun hep öyle benimsediler şimdi
Ozkansultan Guzel_ailem 13hafta da kıza benziyor dedi sonra başka doktora gittim 17.haftada erkek dedi tekrar kontrole gittimde eski doktoruma 19. Haftada erkek dedi
lilamom Ozkansultan 12 13 te soylenen herkesin yuzde 80 90 yanlistir 15 ten sonra ne dediyse odur erkektir yani :)